Portrelerde kadınların kameraya bakarken pozlandırılmasından daha çok, modellerin izleyicinin farkında olmaları ve kendilerini bakan kişiye sunmaları ilgimi çekiyor.
Bunun kameranın varlığından, kameranın ardındaki kişinin beğenilerinden, eğilimlerinden ve dahası görsel alışkanlığından daha fazla bir şeye işaret ettiğini düşünüyorum. Bu, henüz ucunu yakalamaya çalıştığım bir sezgi, ipuçlarını topladığım. Bu soru (ve yanıtı) başkalarını ilgilendirir mi bilmiyorum, ama ipin ucundan görünmeye başlayan giderek daha ilginçleşiyor.
Bunun kameranın varlığından, kameranın ardındaki kişinin beğenilerinden, eğilimlerinden ve dahası görsel alışkanlığından daha fazla bir şeye işaret ettiğini düşünüyorum. Bu, henüz ucunu yakalamaya çalıştığım bir sezgi, ipuçlarını topladığım. Bu soru (ve yanıtı) başkalarını ilgilendirir mi bilmiyorum, ama ipin ucundan görünmeye başlayan giderek daha ilginçleşiyor.
Bir de gelişigüzel (?) iki şeyi (görsel, metin, nesne, şey) bir araya koyduğumda, yanyana, altalta, aynı çerçeve içinde koyduğumda her iki şeyin anlamlarının değişmesi, ve bir arada yeni anlamlar üretmelerine, zıtlıklar yaratmalarına bayılıyorum.
Fotoğrafçının diğer fotoğraflarını merak edenlere: Pascal Renoux
Fotoğrafçının diğer fotoğraflarını merak edenlere: Pascal Renoux
Un frais matin d'été 4
3 comments:
good photos but not what i wanted to shoot.
what did you want to shoot? Let's see yours.
:D
Post a Comment